Garantie

MYHOVERBOARD GARANTIEBELEID

Jouw Hoverboard wordt gedekt door een garantie van 12 maanden op onderdelen en arbeid. In het geval dat jouw Hoverboard een defect ontwikkelt als gevolg van een fabricagefout, neem dan contact met ons op. We zorgen voor een retourlabel voor het product. De klant moet de verzendkosten van de retourzending betalen, maar als jouw Hoverboard een fabricagefout heeft, worden de verzendkosten aan je terugbetaald. Eenmaal geïnspecteerd als we een fout vinden en als deze onder de garantie valt, zullen we ervoor zorgen dat jouw Hoverboard wordt gerepareerd door een gecertificeerde technicus. Probeer niet zelf reparaties uit te voeren, aangezien dit zeer gevaarlijk is en de garantie ongeldig maakt. Wij aanvaarden geen garantieclaims als er een teken is van schade veroorzaakt door verkeerd gebruik of als er met het product is geknoeid.

HOE EEN GARANTIE VORDEREN

Neem gerust contact met ons op om een claim in te dienen. Vermeld jouw ordernummer, naam, afleveradres en een korte omschrijving van de storing. Een lid van onze technische afdeling neemt binnen 48 uur contact met je op om meer informatie te verzamelen en indien nodig een korte diagnostische controle uit te voeren.

GARANTIE-UITSLUITINGEN EN BEPERKINGEN

Je garantie komt te vervallen als je product fysiek beschadigd, misbruikt, waterbeschadigd, kortsluiting heeft gekregen door onjuist gebruik van de oplader, gebruikt is op modderig gras, gebruikt is op een ander ongeschikt oppervlak, onjuist vervoerd, gebruikt is voor slepen, als gebruikersgewicht richtlijnen niet zijn opgevolgd en als er met het product is geknoeid, dwz de schroeven zijn verwijderd. Alle garantieclaims zijn uitsluitend ter beoordeling van MyHoverboard, we zullen te allen tijde een eerlijk en juist oordeel vellen over alle claims, aangezien jouw gebruik erg belangrijk voor ons is.

Als een geautoriseerde reparatie de aankoopprijs van het product overschrijdt, wordt in dat geval voor vervanging gezorgd. We kunnen niet garanderen dat het vervangende product hetzelfde zal zijn als jouw origineel, maar we zullen er alles aan doen om een soortgelijk product te leveren.

Alle reparaties zijn gebaseerd op de beschikbaarheid van onderdelen en daarom kunnen levertijden variëren.

ONS RETOURPROCES

  • Regel jouw retourzending, gebruik hiervoor de contactgegevens van de pagina om contact met ons op te nemen, laat ons weten dat je een artikel wilt retourneren.
  • Je ontvang een retourformulier zodra wij jouw retourverzoek hebben geaccepteerd, je ontvangt het retourformulier per e-mail. Afhankelijk van het type retourzending moet je mogelijk de verzendkosten betalen *.
  • Stuur je product terug
    Breng het veilig verpakte pakket naar de plaats van bestemming en geef het pakket af, zodat het naar ons wordt teruggestuurd.
  • Zodra we je pakket ontvangen en geïnspecteerd hebben, zullen we de terugbetaling of omruiling verwerken zoals gevraagd.

ZORG ERVOOR DAT ALLE RETOURENVERZOEKEN WORDEN VERZONDEN BINNEN 14 DAGEN NA ONTVANGST VAN JOUW PAKKET

14 DAGEN RETOURBELEID

Dit beleid is alleen van toepassing op ongebruikte producten. We accepteren retourzendingen voor ongebruikte producten die binnen 14 dagen na ontvangst aan ons worden geretourneerd, dus als je product op 1 juni bij je is afgeleverd, moeten we uiterlijk 15 juni op de hoogte zijn dat je van plan bent het artikel naar ons terug te sturen. Als we niet binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel op de hoogte worden gebracht, hebben we geen wettelijke verplichting om een retourzending te accepteren. Dit beleid heeft geen invloed op jouw wettelijke consumentenrechten.

Gebruik een van de methoden die op de contact pagina staan om een retourzending te doen. Als je de Contact Form-methode gebruikt, vermeld dan jouw ordernummer en de naam en het adres van de levering. We sturen je dan per e-mail een retournota die met jouw product moet worden teruggestuurd, zodat we de retourzending kunnen uitvoeren. Indien nodig ontvang je het retouradres met jouw retournota.

FOUTIEVE PRODUCTEN

Als je product een storing heeft, vermeld dit dan in het bericht. We zullen elk product graag vervangen als we binnen 14 dagen na ontvangst van jouw product op de hoogte worden gebracht van de fout. Als jouw product wordt vervangen, zullen we een postetiket voor jouw oude product verstrekken en je een vervanging sturen zodra jouw originele product door ons is ontvangen. De kosten van verzending worden hieronder toegelicht.

RETOURZENDING EN KOSTEN

Alle verzendkosten voor retourzendingen zijn voor rekening van de klant. Als je het product retourneert voor een foutonderzoek, worden jouw verzendkosten voor retourzending terugbetaald als we een fabricagefout ontdekken, alle retourzendingen voor foutief onderzoek moeten schriftelijk worden goedgekeurd door MyHoverboard voordat je je product naar ons terugstuurt.

Wanneer je transport voor het product regelt, moet je een bezorgservice gebruiken die tracking biedt en een handtekening vereist bij aflevering. Je moet er ook voor zorgen dat jouw product verzekerd is voor de volledige aankoopprijs.

MyHoverboard aanvaardt geen aansprakelijkheid voor verloren pakketten die naar ons zijn teruggestuurd.

BELANGRIJKSTE UITZONDERINGEN

Het 14 dagen retourbeleid maakt deel uit van onze wettelijke verplichting. Jouw rechten worden niet aangetast en eventuele wetten zijn nog steeds van toepassing.

We accepteren alleen het retourneren van ongebruikte producten in hun originele verpakking met alle inhoud die oorspronkelijk naar je is verzonden. We accepteren onder geen enkele voorwaarde het retourneren van beschadigde of gebruikte producten voor ruilen of terugbetaling. Als jouw product een fout vertoont, moet dit worden verhoogd volgens het garantieproces. Als een product beschadigd is gebruikt of een ontbrekende inhoud heeft en naar ons wordt geretourneerd, geven we geen restitutie en moet je op eigen kosten voor het ophalen van jouw product zorgen.

*Je kunt ervoor kiezen om gebruik te maken van onze goedgekeurde retourzending, inclusief verzekering, handtekening en tracking. Afhankelijk van het retourtype is de retourzending misschien gratis of moet je voor de service betalen, zie de onderstaande informatie voor meer informatie. Onze kosten voor retourzending zijn uiterst concurrerend, je zult een offerte met ons moeten overleggen voordat je de verzending regelt als je ervoor kiest om je eigen koeriersdienst te gebruiken om jouw artikel terug te sturen. Het product moet worden teruggestuurd naar MyHoverboard en moet de gebruikte service tracking, handtekening bij aflevering bevatten en verzekerd zijn voor het volledige bedrag.

Winkelwagen
Inloggen

Nog geen account?

Begin met typen om producten te zien die u zoekt.
Winkel
0 Verlanglijst
0 artikelen Winkelwagen
Mijn account